REKLAMACIJE I PROGOVORI

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

 

Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke.

Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen.

Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Kosarica.hr, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.

na broj telefona: 099 / 6276 969

na e-mail adresu: info@oleotherapy.hr,

na adresu: oleoTHERAPY webshop, Bauerova 5, 10000 Zagreb

Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte te usmeno putem telefona:

 

U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba poslati fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza. oleoTHERAPY.hr vrši prikup reklamirane oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana te da kupac nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim u cijelosti snosi oleoTHERAPY.hr

 

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, ukoliko postoji) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi.

 

Ako se nedostatak na proizvodu pojavi u roku od šest mjeseci od dana prijelaza rizika na kupca, a Kosarica.hr smatra da nedostatak u tom trenutku nije postojao, troškove vještačenja snosi oleoTHERAPY.hr.

 

Ako se nedostatak na proizvodu pojavi nakon isteka roka od šest mjeseci, ali ne kasnije od 24 mjeseca od dana prijelaza rizika na kupca , troškove vještačenja snosi kupac ili Košarica.hr, ovisno o rezultatu vještačenja.